Szerző Téma: magas koleszterinszint  (Olvasták 2266 alkalommal)

0 felhasználó és 1 vendég van ebben a témában

Szné64

  • *
  • Hozzászólások: 3
magas koleszterinszint
« Dátum: 2011. Március 28. - 09:32:59 »
 Férjem esettörténetén keresztül szeretném a kérdést feltenni:

Szívkoszorúér-artéria "nyitott" szívműtétet követően (2006) amikor is a lábból kivett érrel hidalták át a szív körüli ereket (4 db) , 2 féle koleszterin csökkentő gyógyszert szed folyamatosan, melyből az egyik a koleszterin "termelést" csökkenti a másik pedig a koleszterin belekből történő visszakerülését a keringésbe volna hivatott csökkenteni.
2 hónappal ezelőtt a termelés csökkentésére vonatkozó gyógyszert  kivonták a forgalomból és helyette egy "uj" fajtát írtak fel.
Ö sem híve a gyógyszerszedésnek, de mivel a műtét előtt teljesen meggyőzték arról, hogy az örökletesen magas koleszterinszintje miatt került sor a műtétre és csak gyógyszeresen lehet alacsonyan tartani.
Az én GNM-el való megismerkedésemet követő beszélgetések hatására sem győződött meg róla hogy a fennt leírtak mennyire téves tájékoztatások.

Most viszont tartott az újfajta gyógyszer mellékhatásaitól és így nem kezdte el szedni 2 hónapig.
Kért egy laborvizsgálatot melynek az eredményében Koleszterin: 9,2 és az LDL 1,8 lett.
Ennek hatására elkezdte szedni az új gyógyszert aminek nem túl kellemes mellékhatásai már 1 hét után érezhetőek voltak.
Beszélgettünk ismét a GNM szemlélet szerint a fenntebb leírtakról, de még nincs meg a teljes meggyőződése de már a gyógyszerszedést ismét abbahagyta.

Kérem a véleményeteket, hogy jól gondoljuk-e: a lábból kivett erek "bekábelezése" az áthelyezéssel megszünt
A magasabb koleszterinszint mutatóból következtetünk egy fennálló  birtokveszteségi konfliktusra.
Úgy vélem viszont, hogy a fennálló konfliktus hatására a  nagyagy kéregállománya a vezérlést nem tudja teljesíteni az uj szív körüli erekben , tehát nem tud fekélyesedni és nem tud helyreállítódni sem. Kvázi nem tud elszűkülni sem.
Férjem aggodalmára ez a válasz részemről helyes-e?
A laboreredményen lévő Koleszterin a HDL lehet? Akkor jelenleg a KA szakaszban van?

Megjegyzem minden üzleti életben bekövetkező sikertelen változást az üzletből várható eredmény, nyereség elmaradását mint bekövetkezett "veszteséget" éli meg.
Azután rövid idővel "túl lép" a problémán.

Eleinte nem nagyon érdekelte a GNM, de mostanában a családban és a környezetünkben előforduló és általam GNM-es szemlélet szerint is átbeszélt esettörténetek révén már kezd rádöbbeni, hogy egyre másra beigazolódik ez a szemlélet.

Kérem irjátok meg véleményeteket miként magyarázhatom el neki még részletesebben, hogy nem a koleszterin volt az elzáródás oka és, hogy ujabb műtét emiatt nem lesz, valamint hogy a koleszterincsökkentő gyógyszereknek a mellékhatása sokkal károsabb mint a haszna lenne.
A Koleszterinszintet  egy jelzésként kell kezelni amit GNM-es szemlélettel kell megvizsgálni és e szerint cselekedni.

Várom válaszotokat : Piroska

Vadvirág

  • senior tag
  • ***
  • Hozzászólások: 1582
Re:magas koleszterinszint
« Válasz #1 Dátum: 2011. Március 28. - 20:05:01 »
Piroska, köszönöm, hogy megosztottad a férjed esettörténetét.

A magasabb koleszterinszint mutatóból következtetünk egy fennálló birtokveszteségi konfliktusra.

JK, normál hormonállapotú férfi esetében a birtokveszteségi konfliktus által beindított szívkoszorúér-artéria intima elváltozás jellegzetes tünete a KA szakaszban az angina pectoris, szúró szívtáji fájdalom. Ennek oka, hogy az érzékenység lefutása belső bőrséma szerinti, így a KA szakaszban és az EK-ben tapasztalunk túlérzékenységet. Erről lehet a legkönnyebben megismerni ezt a különprogramot.

Ezt is érdemes megvizsgálni: A koleszterinszint megemelkedése a középső csíralemez származású vérerek falának különprogramját kíséri, mégpedig a MU szakaszban. KA szakaszban csak visszaeső konfliktus aktivitás esetén tapasztalhatunk magas koleszterinszintet. Az érzelmi tartalom, ami ide kapcsolódik: "önértékelés letörés, hátráltatottság vonatkozással", béklyókonfliktus, pl. kolonc van a lábamon.

Érdemes lenne megkérdezni a férjedet, hogy...
...tapasztalt-e, tapasztal-e, szívtáji, szúró fájdalmat, angina pectorist, mennyiben érinti jelenleg az üzleti veszteség
...volt-e, van-e hátráltatottság vonatkozású önértékelés letörése, és ha igen, akkor miből fakadnak ebbéli érzelmei
...az üzleti bevétel elmaradását inkább veszteségként vagy inkább hátráltatottságként éli-e meg
...mi az, ami megnyugtatná, aminek köszönhetően le tudna jönni a konfliktusáról?

A magas koleszterinszintet szabályzó gyógyszer ugyanis csak egy dolog, az értelmes biológiai különprogram tüneteit érintő kérdés. Annak elhagyása, ha esetleg így döntene, még nem oldja meg a konfliktusát, vagyis az ok megszüntetésének hiányában a tünetek nem múlnak el maguktól (hacsak spontán meg nem oldódik a férjed visszaeső(?) konfliktusa). A gyógyszer elhagyását illetően nem vagyok kompetens, ezzel kapcsolatban javaslom, konzultáljatok egy hozzáértő szakemberrel, gyógyszerésszel, hogy segítsen Nektek.

A visszaeső konfliktusra, mint a tüneteket eredményező valódi okra és annak megoldására nagyobb figyelmet fordítanék a helyetekben.