Sziasztok!
Viszonylag sok youtube-os videót megnéztem Robertotól és eléggé mellbe vágott, amikor az infantilizmus került bemutatásra, mint mentális külön program, mert sok bennem meglevő tulajdonságot sorolt fel benne. A kérdésem az lenne, hogy ebből mennyire nehéz kikecmeregni?
Röviden magamról: 27 éves egyetemi hallgató vagyok, és valamiért nem tudom rávenni magam a tanulásra, pedig már könnyen befejezhettem volna a sulit. Valahogy nem tudom komolyan venni ezt az egészet, mert nem foglalkoztat a karrier, nem tudok belesimulni egy a társadalom által rám kényszerített szerepbe. Műszaki pályán indultam el, mert a középsuliban erősségem volt a matek. Nem tartom magam degeneráltnak,( kitűnő érettségi, két nyelvvizsga, emelt matek), de valahogy nem tudok továbblépni és úgy érzem 8 éve stagnálok. Lusta vagyok gondolkodni, nem tudok koncentrálni...
Fizikai tünetek: már egészen kicsi gyerekkorom óta járok orvosokhoz ízületi problémákkal. Állandóan vért vettek és magas volt a vérsüllyedésem. Eleinte a bal térdem miatt jártunk, később, a könyök, majd a vállízületek is rendszeresen fájtak. Sokszor jelentős mozgás tartomány csökkenés, egyébként recsegéssel, fájdalommal jár együtt. Egyszer fájt, máskor nem. Ha disznóhúst ettem az ízületek nagyon fájtak utána, de ezt a problémát már megoldottam, mert vegetáriánus vagyok.
Az arcom 15-16 éves korom óta pattanásos.
Lelki háttér: önértékelési konfliktusok. Mindig próbáltam megfelelni a környezetemnek, ezáltal értékesnek érezni magam. Féltem a megszégyenüléstől, igyekeztem a háttérben maradni, nem voltam sosem a társaság közepe. Volt egy hosszú, ám konfliktusoktól terhes párkapcsolatom(kinek nem az). 8 évig voltunk együtt, de rá kellett jönnöm, hogy leginkább egy funkcionális kapcsolat volt. Én fontosnak, hasznosnak éreztem magam, ő támaszt és segítséget kapott. Persze ez így nagyon le van sarkítva, de a nagy szerelemből már tényleg csak ez marad a végére. A szülők is tiltottak egy időben, valószínűleg ez is összekovácsolt minket.